لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
دل پیرو به توان و شایستگی یووه ایمان دارد

دل پیرو به توان و شایستگی یووه ایمان دارد

الکس دل پیرو، ستاره دوست داشتنی یوونتوسی ها که سابقه گلزنی زیادی نیز به قوهای سفید رئال دارد در آستانه دیدار حساس یووه و رئال تاکید کرد که بانوی پیر از شایستگی زیادی برای رسیدن به قهرمانی و افتخارافرینی در لیگ قهرمانان برخورداراست.

 

یوونتوس بسیار شایسته است، این تیم توان و انگیزه لازم را برای رسیدن به مراحل بالا و قهرمانی را دارد. یووه امشب ثابت می کند که آن تیم کاردیف نیست، یووه در کاردیف متوقف شد اما این بار نشان می دهد که یووه همیشه برای رسیدن به هدف اماده است و یووه دیگری را شاهد خواهیم بود. ایمان دارم که در دیدار رفت و برگشت امکان برتری یوونتوس بسیار زیاد است.

 

دل پیرو در خصوص آلگری نیز گفت:

 

او مربی بزرگی ست، یک مربی واقعی؛ او بسیار ساده است و این نشانه اوست، برای هر مشکلی راه حلی دارد، فوتبال و بازیکنانش را می شناسد و تنها به یک سیستم اکتفا نمی کند.

 

از الکس در خصوص احتمال نمایش قابل قبول و گلزنی ایگوایین به هم تیمی های سابق اش نیز سوال می کنند.

 

مطمئنا بله، او بازیکن بزرگ و فوق العاده ای ست، یک رهبر در خط حمله که می تواند موثر باشد.

 

و اما دیبالا

 

مرد کلیدی یووه، بیانکونری بسیار قدرتمند است اما دیبالا در صورتی که در فرم ایده ال باشد می تواند موثرترین بازیکن یووه باشد.

 

الکس در خصوص هم تیمی سابق و مربی فعلی رئال نیز گفت:

 

انتظار نداشتم که مربی شود، اما بازیکنی که در زمان بازیگری دیدگاه های خاص خود را داشت، می تواند بر روی نیمکت نیز این روش را ادامه دهد و موفق های بزرگی کسب کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: